ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
581 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Wena 130 LR

Wena 130 LR

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Švagr

 <<



Autor:
78585+8700 (471339)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 13.03.2005 - Změněno: 25.03.2005

Švagr



Š120S
majitel: Praskolesy u Hořovic, okres Beroun


[img:398
!Švagr
!Švagr
!Švagr


!Švagr
!Švagr
!Švagr
!Švagr


!Švagr
!Švagr
!Švagr


Trochu z historie:
r.v. 1970, auto (nebo spíš jen karoserii) jsem koupil v zimě roku 1999 od kamaráda, ten vlastnil auto necelý rok, zadřela se mu převodovka a tak vyndal celý agregát, ale pak mu nezbýval čas dát to všechno dohromady. Tak jsem si přivezl samotnou karoserii s plány jak se auto od začátku předělá. Jenomže vznikl problém a já potřeboval auto, se kterým bych mohl hned jezdil, tak nezbývalo než nasadit motor a převodovku (doma jsem měl motor ze 110R). S tímhle autem jsem jezdil až do jara, kdy se začaly objevovat různé závady. Tak jsem úplně celý auto rozebral a začali jsme na něm s tátou pracovat. Auto dneska vypadá tak jak vypadá, ale neustále se na něm pracuje a vylepšuje!!!Auto jsme stavěli po vzoru vozu Škoda 120Sné žádný spoilery, křídla apod.

Trochu z techniky:
Karoserie:

Původní Š 100 (karoserie byla měněna v roce 1980 a od té doby zřejmě garážovaná a téměř bez koroze. Přední čelo alá 120S. Mřížka v kapotě ze zadního plata Š100. Vytažené zadní lemy, Nebo spíš navařené lemy z předních blatníků. Uvnitř karoserie ochranný rám vlastní výroby.Náporové chlazení tažené hadicemi vnitřkem (výborně topí, zvlášť když je venku 30C). Upravený tunel na 5 rychlostní skříň. Vzadu vzpěra mezi tlumiči. Atd.

Interiér:
Sedáky MTX, 4-bodové pasy, kaplička na přístroje alá 120S, sportovní volant originál Škoda

Podvozek:
Nápravy M, vpředu podložky 15 mm, vzadu 20mm, šnekové řízení (má méně otáček na plný rejd) je utažené, takže auto neplave ani při vyšších rychlostech. Pružiny sériové zkrácené vpředu o 2 závity, vzadu 1 závit. Sportovní tlumiče HP Sporting (velice doporučuji už to pak není škodovka)!!!

Převodovka:
5 rychlostí, stálý převod 4,22

Kola:
V současné době "Otvíráky" s pneu 165/70 R13, ale jsou připravené "Apolla" s pneu 175/65 R13. Bohužel původní kopretiny nebo dělítka se mi nedaří sehnat.

Motor:
V tomto voze je motor s pořadovým číslem 5. Původní motor 100 vyměnil kamarád za 120, který jsi při koupi nechal. Další byl motor 110LS to ještě auto bylo v "originálu". Po započetí úprav se mi tento motor zdál slabý a sehnal jsem v rámci omezených finančních možností motor 130, který jezdil do konce dubna tohoto roku. Tento motor byl víceméně sériový (byl tam i na srazu v Klatovech)! A nebyl to teda žádnej lenoch!!! Auto sním jelo dle tachometru víc jak 160 km/h po dálnici.

V současné době mám v autě motor Felicia 1.3.
Úpravy: odlehčený setrvák, řemenice a přítlačák,
Leštěné kanály a spalovací prostory
Sportovní výfuk + laděné svody
Startér Felicia
Elektrické palivové čerpadlo zn. Facet
Karburátor originál Favo (prozatím) atd.

Auto s tímhle motorem jezdí úlně úžasně!!! Maximální rychlost nemám změřenou ale na rozjezd i na rychlost s tím udělám snad každou sériovou Felicii. Motor se nechá vytočit v pohodě na 7.500 - 8.000 otáček, ale samozřejmě na úkor životnosti.

Dále bych chtěl poděkovat tátovi za pomoc a hlavně trpělivost.

Škodě zdar!!!

Láďa
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 22.01.2008 16:01:20 


Za kolik šla do toho Norska?


914+40 (954)Jirule (Registrovaný)
    281-806-997 
 20.04.2005 09:31:49 


Reagovat ještě pár let po smrti, to je síla. Mám pro tebe ty věcičky nachystaný. Tak vytoč.


3927+130 (2028)Dakos (Registrovaný)
     
 19.04.2005 16:43:03 


Tak to jo. Tak už se těšim až ho budeš mít.



6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 19.04.2005 14:34:38 


No jak to vezmeš, protoře jsme jeli s autem pár soutěží Volného poháru a v celku se nám to zalíbilo, začali jsme řešit problém homologace. Tohle auto byl takový paskvil, zkrátka to nebyl originál. Tak jsem si řekl, že než tohle auto předělávat, tak radši postavím nové. A tak se také stalo. Pracuje se na Š 110L Rallye, která by měla bez větších problémů získat sportovní průkaz.


54+6 (30)vladimir (Registrovaný)
  
 18.04.2005 17:48:11 


Jak se to mohlo stát. Taková krásná 120S. Neni ho škoda?


6242+1875 (11363)Wena (Tester)
     406-204-372    
 sraz18.04.2005 15:07:49 


Bohužel toto auto na srazu neuvidíte, neboť bylo prodáno do dalekého NORSKA!


54+6 (30)vladimir (Registrovaný)
  
 09.04.2005 08:23:13 


Už se těším až Vás uvídím v akci. Doufám že v Klatovech budete a ukážete co to auto umí....


329+79 (734)Chrobak.SACEK (VIP uživatel)
    212462756   
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Říjen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:299
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:115720
Celkem návštěv:202943404

Článků:1011
Fotografií:34798
Komentářů:17362
Uživatelů:4427