Autor: | | Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005 |
Škoda 110L Rallye
![]()
![]() Rok výroby: 1970 Obsah motoru: 1144 Vrtání: 73.2 mm Zdvih: 68 mm Kompresní poměr: 12:1 Výkon: 73.6kW(100k)/7500 otáček za minutu Kroutící moment: 113N.m/5500 min Hmotnost vozu: Akcelerace 0-100: 9.6 s Z 0 - 1000 m: Max. rychlost: 138km/h Převody: stálý 4,444
![]() Osobní automobil s motorem vzadu a pohonem zadních kol, s určením pro automobilové soutěže. Startoval v kategorii A2 do 1.150 cm3. Rok výroby 1970. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem OHV lřikrát uložený klikový hřídel. Dva dvojité karburátory Weber 40 DCOE. Plnoprůtokový čistič oleje a chladič oleje. Vrtání a zdvih 73,2x68mm, zdvihový objem 1.144 cm3, kompresní poměr 12:1. Největší výkon 73,6 kW (100 k)/7500 min., největší točivý moment 113 N.m/5500 min. Jednokotoučová spojka se zesílenými přítlačnými pružinami a s obložením Ferodo. Čtyřstupňová převodovka se stálým převodem 4,444:1. Nezávisle zavěšená kola. Přední náprava lichoběžníková, zesílená ramena, odpružená vinutými pružinami s dvojčinnými teleskopickými tlumiči. Zadní náprava kyvadlová, odpérovaní obdobné jako u přední nápravy. Zkrácené pružiny, tlumiče Koni. Řízení přímé, se šroubem a maticí. Samonosná karoserie čtyřdveřová uzavřená pontonová, ocelový skelet vyztužený na namáhaných místech. Ochranný trubkový oblouk. Rozvor náprav 2400 mm. Celkové rozměry 4155/1620/1350 mm. Kola litá osmipaprsková, pneumatiky 165 HRxl3. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,6 s. Největší rychlost 138 km/h.
|