Óóóó můj bože - TUZING
Tuzing, každá si představí něco, co je spojeno s tuningem, a však spojeny sou jen úzce. Stejně jako Tuning i Tuzing je obor zabývající se úpravou auta, ALE Tuzing se obecně charakterizuje jako : Úprava na autě, která je z technického hlediska bezúčelná, negativně působící či dokonce nebezpečná. Já měl to štěstí, že jsem nikdy tuzing na vlastní oči neviděl ( a vy doufejte že ho taky neuvidíte). Tuzing by měla být úprava auta v domácím prostředí, ale někdy to je prostě MOC! Nádhernej ( a přitom nechutnej ) příklad tuzingu je křídlo z neopracovaného dřeva přiškvařeno na železné trubce (to je asi příklad té nebezpečně úpravy =) ) k autu, nebo nápis napsaný Balakrylem ( a tohle zase negativně působící =) ), apod.
Jak si udělat Viper tuzing
Takže co pro tak brutální zákrok potřebujeme 1 ... Auto 2 .... Odvahu 3 .... Aplikátor - profesionální lakýrnická dílna allinone (Plochý štětec) 4 .... Skleněnou nádobu na hyperlak (máma do toho zavařuje vokurky) 5 .... Specielní vodou ředitelný tuzingový hyperlak (Bílá tempera za 15korun 4kusy) 6 .... Kapalinu se dvěma Vodíky a jedním Kyslíkem ve stabilní vazbě. (voda) 7 .....Specielní maskovací lakýrnickou lepenku (normální papírovou pásku z Teska, ale koupenou v tuzing shopu v Hypernově za 4x tolik s nápisem turbo)
Postup Vezmeme pásku a tou stranou co lepí jí nalepíme přes kapotu, sklo, střechu a kufr, do požadovaného tvaru. Pravítko je pro debily, normálně se to trefí vod voka, takhle to dělaj všude... Rozmícháme v nádobě hyperlak a kapalinu H2O do krémové konzistence a aplikátorem naneseme po celé délce vo(tu)zidla. Zbylým hyperlakem můžeme vytvořit na bocích poutavé tetování, nebo na zadním skle dramaticky vyhlížející nápis. Co zbude uplně, tím zamalujeme světla tomu kretenovi s trapně sériovou sračkou vedle. Počkáme až hyperlak zashne, nejlepší je to zkoušet na těch sousedovejch světlech, tam nevadí, když se to trochu rozmaže. Po zaschnutí odtrhneme maskovací pásku a tiše žasneme nad tím co jsme vytvořili.
Jak na Fly Tuzing
Co budeme potřebovat: - Vodu se sapónem - Škrabku na sníh - Bezbarvej lak - Vzduchofku - Několik much - čím víc, tím líp
A nyní konečně k návodu: Určitě jste si někdy říkali, že máte vostrou překlokanovanou bestii, ale pořád z ní nejde takový respekt, jaký by jste si představovali. Čím to může být? Stojíte na křižovatce a každej Favorit s váma chce závodit a vytahuje se, jakou má rachejtli.
A nyní je tu řešení. Možná jste někdy viděli u trapných sériovek, že když se někde projedou, objeví se jim na předku malý hřbitůvek. Hromada much, ptáků, někdy noha srnky, případně kusy trenýrek toho mamlase, co se motal na tý cestě pro motorový vozidla. To je ta, co je označená těma modrejma značkama s bílejma panáčkama. Když na takto označené komunikaci potkáte ňákýho Peďu, tak ho ztrestejte nějakou strašnou nadáfkou. V případě, že má s sebou kolo, radši na něj neřvěte, protože by nás mohl dojet a rozhodit nám gel. Ale to jsme odběhli od tématu. Začneme tedy s úpravou. Nejprve obejdeme auto a zjistíme, kolik much, chroustů, případně kamenů, který po nás vrhl nějaký agresivní důchodce, protože se mu nelíbil ten hustej zvuk řvoucího motoru s vyreznutou dírou ve vejfuku, máme na zadní části. To je na tý části votuzidla, kde kouká ta černá roura. V případě, že jste při nějakém sprintu za vesnicí na poli o pařez ohnuli vejfuk na jinou stranu nebo dokonce úplně utrhli, tak je to z tý strany, kde to někdy z nějakého záhadného důvodu svítí červeně. Díry po kamenech zamaskujeme třeba nálepkou ze suprmarketu ve tvaru trojúhelníku s nápisem "Kočky beru" nebo "třistadvacítku" v červenym kroužku, aby všichni věděli, kolik ledek máte na svým šoukáru.
Následně škrabkou na sníh seškrábeme zaschlé a zatvrdlé hmyzáky, kteří vás dohonili a obtiskli se na zadní okno, aby nekazili novou imidž rychlého vozu, která právě vzniká. Kdyby si náhodou ten velkej chroust stěžoval na ochranu práv a svobod a že se od okna bez svýho zadku nehne, tak přijde na řadu voda se sapónem, která mu určitě rozpustí střívka a on bude moct odejít domů.
A nyní se přesuneme k přední části. To je ta, kde máme nejvíc modrejch ledek. Tady přijde na řadu vzduchofka. Vezmeme hrst much. Aha, vy nevíte, jak nachytat mouchy? Mouchy si rády smlsnou na dobrůtce v podobě kousku masa, osvědčila se nádoba naplněná sladkou vodou nebo můžete nechat vys... vlastně vyvenčit svého pejska na balkóně a mouchy přilítnou taky.
Až na návnadu přilítnou, stačí je jen pochytat. Když jim ale utrháte křidýlka, aby zase neulítly, tak vám ještě pořád můžou zdrhnout. Kromě toho kompletní moucha vypadá mnohem věrohodněji. Nejlepší řešení tedy je mouchy jemně rozplácnout plácačkou, aby se vám při další manipulaci necukaly. Ale na plácačku moc netlačte, ať lze mouchu ještě sebrat ze stolu.
Tak tedy vezmeme hrst much, naládujeme je do hlavně, natáhneme vzduchofku, ale musíme si dát pozor, zvláště budeme-li kontrolovat naplnění hlavně, aby vám mouchy nevystřelily do ksichtu. Teda vlastně vzduchofka, ale mouchy v zápětí taky. Mohlo by to mít nepříjemné následky v podobě much mezi zubama. Pak by na vás mohli ochránci přírody, když se na ně mile usmějete, vrhat divný pohledy, že jste vrazi fšeho živýho.
Nyní zbraň otočíme dírou (mouchama) na předek (předek=přední část, bylo vysvětleno výše) a rozhýbeme mechanismus vzduchofky, který mouchy rozprskne na čumák. Ale pozor! Kdyby se vám náhodou mouchy zastavily až na motoru, případně ještě za motorem a pohodlně se usadily do vaší sedačky, nevadí, díru zalepíme nálepkou na víčko nádrže, sesbíráme mouchy ze sedadla a pokus opakujeme tentokrát z větší vzdálenosti, aby mouchy při dopadu neměly takovou energii.
Když už máme votuzidlo řádně vostřílené, vezmeme bezbarvý lak a vrstvu much přestříkáme, aby i za deště nebo při parkování, kdy se vo(tu)zidla zpravidla otírají o sebe, mouchy neslezly. Když náhodou nemáme lak ve spreji, vplížíme se mamince do skříně, vybereme ten nejsvětlejší lak na nehty, pokud možno průhledný, když bude malinko domodra, nevadí a pak rychle utíkáme, aby nás ta funící bestie nedohnala. Poté aplikujeme na mouchy.
Po vytvrdnutí ochranné vrstvy můžeme vyrazit do kulturáku na návsi a uvidíte, jak z vás kdejaká škodofka bude mít strach a radši rychle ujede, než aby se srovnávala s takovým kalibrem, za jaký vás nyní bezesporu bude každý považovat.
A nakonec Můj názor Můj táta vždycky říká že Tuning jednou bude zakázanej. Ovšem to co by tu podle mě mělo být zakázáné je právě onen Tuzing. Křídlo přidělané k auto v domácích podmínkách (ačkoliv to asi zní pesimisticky a zkresleně) odletět. Lidi co tohle dokážou udělat s autem, nemaj srdce a jestli jo ... jestli jo tak vlevo...
A nakonec nějaký fotky =)
|