RENOVACE ČERVENÉHO KUPÁTKA
Takže tohle lidově řečeno "kupátko" bylo naše první auto od roku 1993, kdy bylo přivezeno z Německa, potom začala renovace, která nebyla tak velká, jen něco vyvařit, lak, novej tapec stropu atd., a uvedeno do každodenního provozu (v kterém sloužilo do cca zimy roku 2003) dovoluju si říci, že bez všelijakých úlev, prostě každou zimu každej déšť, každý zemětřesení a tornádo, no prostě byl chudáček
V tom roce 2003 bylo odloženo do stodoly a viděl jsem ho až v cca létě 2006Údajně léto 2006 (taťka si bere eRko na každodenní dojíždění cca 4km)A JÁ NAŠEL CO VE MNĚ DŘÍME eRkař :-)
Tak ještě fotky po zimě (slabší povahy at radši neotvírají)
Ale i hezčí
Konečně něco dělám :-)
Tady ňáky fotky z práce níže uvedené, jinak se omlouvám za kvalitu, foceno mobilem...
Plány:1. kompletně - ORIGINÁL2.interier - by měl být sladěn do oražové barvy s bílým stropem (tyto prvky se dávaly na vývoz, takže jsou málokde k vidění)3.exterier - barva oranž orientální + akrylát odstín 7397, jedno beskydské zrcátko na levej blatník, anténu prut má asi 185cm, žluté mlhovky4. - kola budou obyčejné škoda poklice + mezikruží5. - převodovka byla uváha o 5kvaltu ale z důvodu rozšíření tunelu by se stratil originál vzhled6. - motor originál, byla uvaha o snížení hlavy, ale z mých zkušeností to nikdy netěsní jako originál 7. - střecha měla by bejt bez střešního okna, ďál už sem pokus o zavaření na jedné 120, střechu jsem nikdy nevytvaroval, aby byla k nerozeznání, takže budu muset odvrtat body v okapničkách a vyměnit celou střechu :-(POZOR!!!Máte doma nějaké eRko nebo jakoukoli škodu do roku 1980 k renovaci do originálu Máte doma díly na škodu 1000-110R Neváhejte a kontaktujte mě na e-mail majkl.110r@seznam.cz:majkl.110r@seznam.cz nebo na tel. 774403276