| 04.04.15 ve 13:57 Vena136 napsal:
Unregistered> tohle udělá chudá směs........proto jsem ti řikal,prdni tam větší trysky,ale tak je to věc názoru,ale 135 na 36dif je prostě chudý až to neni hezký.Tohle je roztavený....pokud píst praská,je to detonacema a blbym předstihem,......fáčko píst vydrží všechno,....fábkový jsou křehoučký,jak sou lehký.Klikou by to bylo,pokud by se ten píst uplně rval o vložku a to nevypadá a to by se i poznalo a je to kolem a kolem kravina.Defakto je jedno,že to neni uplně ve středu,tlak by měl působit na píst rovnoměrně při zapálení směsy.
Takže bych motor rozebral,zkouknul ovalitu vložek,TĚSNOST POTRUBÍ,SEŘÍZENÍ KOMO,BOHATOST A PŘEDSTIH A JEHO REGULACE.Tohle neni dobře fungující motor co jede jako blázen,......tady je všechno špatně v nastavení.
Ale přisuzoval bych to z 80% na detonace a rozdělovač a pak posléze jak píst prasknul,prošlehnul se tam plamen chudou směsí a takle ho to roztavilo.Kdyby to bylo dobrý,píst funguje dokud se nevyndá a pak se klidně rozsype.Ale ve válci nemá kam utéct.
PS: 25-30° je na maximum dost málo a zase na takový motor dost velký rozpětí,.....při takový vačce a tak "malym" KP,to se dává na 270-280°,304° bych udělal klidně na hranici 12:1,tak si můžeš podle mě dovolit něco málo přes 30° maximum předstihu,ta vačka to vyhodí ven a detonací bych se nebál. |