| 20.12.14 v 11:59 vokim napsal:
Tak nedalo mi to a hledal jsem , kde jsem je na těch vozech viděl. Za prvé , nepsal jsem , že se od sebe nijak neliší , ale že jsou TVAROVĚ stejné - uchycením- co 32 - 55A jsou. Průměry rotoru jsou stejné, liší se jen délkou a samozřejmě váhou. Vozidla s motory 742. ... byla osazena jen 32-55A. Vozidla s motory 135/8 a136/8 pro tuzemský trh také , ale poslední řada pro vývoz již měla alternátrory 70A uchycení a zapojení jako Favorit - moje nepřesnost. V závodních autech se používala stará řada alternátorů , ale na podběhu byla dvě relé , jedno nastavené na 14V pro denní jízdu a druhé značně přešponované nastavené na 15 -15,5V , aby to trošku svítilo. Ti kdož měli přístup do zahraničí si pořizovali alternátory Bosch, protože v té době je PalMagneton nevyráběl ,až později začal dělat alternátor 95131... s proudem 95A , který má stejné uchycení jako 32 - 55A ,ale zapojení jako Favorit. A protože se mi 3 válí na půdě, tak jsem ho šmahem přiřadil k seriovému autu.Což se omlouvám, ale dnes si ho může již sehnat každý a s montáží nebude mít problém, jen zaměnit řemenici . |