Autor: | | Vytvořeno: 02.04.2005 - Změněno: 04.04.2005 |
Škoda 100 - misumi
Vůz jsme zakoupili v roce …. jako škoda 110L s popsaným techničákem od výměn kastlý a motorů. Karosérie není AZNP, ale je z Kvasin. Prošla kompletní rekonstrukcí, úpravou na 5-ti kvalt, roztažením zadních blatníků, úpravou předního čela a kapoty dle 120S. Dále je upravena příčka kufru pro pedály ze 120-ky, kvůli posilovači a hřebenu. V kufru je výztuha mezi tlumiči a zároveň drží rezervu. Kastle je po kompletním nalakování, byla osazena z části novými díly, z části repasovanými. Interiér byl ponechán původní, až na sedadla z Rapida, samonavíjecí pásy z Favorita a dle vzoru 120S kaplička nad sdruženým přístrojem, kde je dle originálu (120S) teplota a tlak oleje a otáčkoměr.
Motor, základem je nový blok Š130, vložky převrtané na 77,5 jen 2 pístní kroužky a potom samozřejmě stěrák, komprese 1:12, zvětšené kanály, ventily samara, upravený tvar spalovacích prostorů, rozdělovač se zapalováním Favorit, karburátor Sedr, přetiskován a spojené klapky, vše vyvážené staticky i dynamicky, zadní náprava MAX, přední MAX s hřebenem, chlazení náporem ze 120-ky, posílené 2x ventilátory, převodovka 5-ti kvalt (4,22), kola Apollo, pneu 165/70 R13 Barum.
Výkony, 0-100km/h => 8s, Max => 180km/h S postaveného vozu jsme měli všichni radost, stavěli jsme ho 2roky. Všem se moc líbil, až máma řekla: „ Je to hezký, ale měli jste raději postavit Erko. To je hezčí.“
|