Autor: |
| Vytvořeno: 11.04.2005 - Změněno: 22.04.2005 | |||
Škoda 1000 MbTohle auto už mám od svých 15 let a prošlo řadou úprav. Původně to měl být veterán ale po čase jsem zlistil že bude lepší už jen kvůli velkému vyvaření přestavět toto auto trochu do závodní verze. A tak jsem se k tomu pomalu propracoval. Další foto budou časem nemam moc času připavuji auta na sraz. :) Motor: Favorit 1390CCM výkon CCA 90-100 koníků Ostřejší vačka nevím kolik stupňů Karburátor zatím serie, které jsem hodně ublížil :) Odlehčený setrvačník Lehčí ojnice Kratší a lehčí písty Ubraný blok 0,6 mm Hlava nižší 0,5 mm větší ventily a zabroušeno na 3 hrany Zvýšený tlak oleje Olejový chladič Převodovka: Krátký 5 kvalt plánuji samosvor. diferenciál Spojka: sériové ložisko kovokeramická lamela SACHS přítlačák Výfuk: Dospělé svody Nerezový výfuk dle 130 LA Nápravy: M-vpředu i vzadu Kola postaveny do negativu o 1,8 stupně - fakt to sedí Přední náprava větší záklon Brzdy: 4-písky a bubny kapalina DOT-6 Karoserie: Vyztužení samonosných částí (kapsy ramen, vnitřní prahy, držák nápravnice ..) Ramena přední i zadní nápravy zavřeny do plného profilu. Pružiny LA - jeté Tlumiče repas HP 18mm stabilizátor Náporové chlazení s vyvedením tep. vzduchu pod karoserii Interiér: Rám SPEEDPRO sedačky 4 bodové pasy Koberce z hliníkového "píč" plechu Důležité budíky (tlak a teplota oleje, otáčky ...) |