11.12.2008 (Čt)PetkarJak stavba pojkračuje a jak auto vypadá dnes se můžeš podívat na níže uvedeném odkazu: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=690 jinak auto jezdí, letos najelo cca 1000 km a vše začíná fungovat ke spokojenosti. Některé věci se samozřejmě upravují a předělávají, ale to k tomu patří... |
10.05.2007 (Čt)PetkarCo je hotovo: Přední náprava - eMková náprava s hřebenem - závodní převodovka řízení - "ostrý" hřeben - zesílená podle dokumentace pro Škodu 130L/A - náboje upravené na rozteč 4x100 a na šrouby Zadní náprava - vlečená z rapida - 5 stupňová převodovka - zesílená podle dokumentace pro Škodu 130L/A - nové zadní unašeče rozteč 4x100 Brzdy - posilovač ze škody 120 - přední 4 písty zapojené přes propojku - zadní kotoučové - hydraulická ruční brzda Karoserie - skelet rv 1971 - přestavba na použití dílů z modelu 1980 - zesílení B sloupků - navaření držáků samonavíjecích pásů z rapida - jiné držáky sedaček - částečné zesílení - kulaté zadní lemy - náporové chlazení - nově udělané topení (kombinace topení z felicie a vlastní výroba) - předělané uchycení stěračů - ... Interiér - nové čalounění stropu a sloupků - béžová koženka - předělaná palubní deska - přední sedačky škoda rapid - ... Prostě je toho moc.... Další info: www.skoda110r.cz/article.php?id=183 www.skoda110r.cz/article.php?id=690 A proč sem auto dávám, když ještě není hotové (a už je na dalších webech)? Prostě to beru jako určitý způsob motivace, abych se neflákal a auto dovezl na podzimní Běšiny, případně v podobě komentářů dořešil nějaké drobnosti... a možná tak trošku znal i názor jiných na tento druh tuningu... |