Autor: | | Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005 |
Škoda 110R
Obsah motoru: 1107 Vrtání: 72 mm Zdvih: 68 mm Kompresní poměr: 10.4:1 Výkon: 53.6kW/6000 otáček za minutu Kroutící moment: 91.2Nm/4500 otáček za minutu Hmotnost vozu: 830 kg Akcelerace 0-100: 14.6 s Z 0 - 1000 m: 40.1 s Převody: stálý 4,44, I -3,083, II - 1,94, III - 1,35, IV - 1,08, Z - 3,27
Pro závody do vrchu a na okruhy
Obsah motoru: 1144,6 Vrtání: 73.2 mm Zdvih: 68 mm Kompresní poměr: 10.4:1 Výkon: 80kW/7000 otáček za minutu Kroutící moment: 112.7Nm/6000 otáček za minutu Hmotnost vozu: 830 kg Akcelerace 0-100: 10 s Z 0 - 1000 m:
Základem je vůz ŠKODA 110L. Přidány byly čtyři přídavné světlomety, otáčkoměr, tlakoměr, teploměr oleje, anatomické sedačky s čtyřbodovými pásy, nádrž 60 litru.
Zesílená přední i zadní náprava, zkrácené pružiny, seřiditelné tlumiče KONI. Obložení FERODO 2430F Osmikanálová hlava válcu, nové výfukové a sací potrubí, dvojitý spádový karburátor Weber 40 DFI.
Odlehčený klikový mechanismus a zesílený pomocí litinových vík ložisek klikového hřídele.
Zesílené ventilové pružiny, vačka se sportovním časováním, chladič oleje a plnoprutokový čistič oleje.
Zesílené přítlačné pružiny spojky a kvalitnejší obložení. Elektronová kola 5.5x13" 165 SR 13 OR 6
Pro závody na okruhu a do vrchu byl montován chladič vody pod přední nárazník a byly použity dva dvojité WEBERy 40 DCOE
|